ontevreden over reparaties

Ontevreden na reparatie? Vraag om een second opinion.

Heb je het gevoel dat er misbruik gemaakt is van je vertrouwen in je telefoon reparatie winkel? Ben je teleurgesteld of niet tevreden met de reparatie van je telefoon of tablet? Leer hier wat Telefoon Reparatie Keurmerk voor je kan doen.

Wekelijks krijgen wij vragen voor een second opinion van ontevreden klanten en zij krijgen deskundig advies die ze kunnen vertrouwen.

Enkele voorbeelden:

  • In mijn toestel staan belangrijke gegevens maar het werd total loss verklaard. Is er nog hoop?
  • Het scherm van mijn IPhone 7 is vervangen maar opeens is de speaker kapot die voorheen zeer goed werkte. De reparateur heeft voor extra kosten gezorgd voor mij!

Bij zulke problemen is een verstandig op beroep te doen op een second opinion. Het gebeurt dat 7 op de 10 keer dat je telefoon niet total loss is. Door gebrek aan kennis kan de reparateur niets voor je doen in dit geval en dan denk je dat alle informatie in je gsm verloren is.

Schaderapport

Als oplossing maakt de deskundige een schaderapport aan en zo weet je als klant waar je staat. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er tijdens de reparatie fout is gegaan, of je telefoon hersteld kan worden en wat de reparatiekosten kunnen zijn hiervoor.

Voorbeeld:

Het komt vaak voor dat de reparateur bij het vervangen van een scherm vergeet de accu te ontkoppelen voordat hij aan de reparatie begint. Hiervoor kan de backlight beschadigd worden en kan dit niet meer hersteld worden door de scherm opnieuw te vervangen. Dit is duidelijk het fout van de reparateur en dit wordt heel goed uitgelegd in ons schaderapport.

Wat zelf te doen?

Test je telefoon op tablet op functies die het doen of niet doen voordat je het ter reparatie aanbiedt. Deze kunnen vervolgens door de reparateur genoteerd worden op de bon en nog eens overlopen worden.

Je kan het formulier hieronder invullen voor een second opinion. De deskundige hiervoor zal tijd besteden aan het maken van een schaderapport. Hiervoor wordt eenmalig 25 euro aangerekend.

Wanneer de deskundige bevestigd dat je gelijk hebt wordt het klachtengeld door de reparateur aan jou terugbetaald.

ONTEVREDEN NA REPARATIE? VRAAG OM EEN SECOND OPINION.

Heb je het gevoel dat er misbruik gemaakt is van je vertrouwen in je telefoon reparatie winkel? Ben je teleurgesteld of niet tevreden met de reparatie van je telefoon of tablet? Leer hier wat Telefoon Reparatie Keurmerk voor je kan doen.

Wekelijks krijgen wij vragen voor een second opinion van ontevreden klanten en zij krijgen deskundig advies die ze kunnen vertrouwen.